Natuurlijk therapeut, cpProfessionWithFuture

Natuurlijke en alternatieve geneeswijzen worden steeds populairder in Nederland. De vraag naar goede therapeuten stijgt dan ook snel!

Wil jij leren werken met etherische en plantaardige oliën? De wereld van hydrolaten en bachbloesems bestuderen? Of ontdekken hoe je lichaam en geest op een natuurlijke manier met elkaar in balans brengt, om zo bepaalde kwalen te voorkomen en verhelpen?

In deze thuisstudie leer je alles wat een alternatief therapeut vandaag én morgen moet weten. Help jezelf of anderen op een gezonde manier oud worden dankzij eeuwenoude wijsheid, rechtstreeks uit de natuur!

cpWouldYou
  • Mensen helpen bij het vinden van een gezondere levensstijl?
  • Leren werken met etherische en plantaardige oliën?
  • Weten welke materialen van moeder natuur je kunt inzetten als alternatief gezondheidscoach?
  • De aangeleerde kennis van deze opleiding toepassen op jezelf of jouw omgeving?
  • Een nieuwe carrière als zelfstandige in de alternatieve natuurgeneeswijze?
Natuurlijke Geneeswijzen
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €391
  • payInTerms
cpProgram Natuurlijke Geneeswijzen
cpCourseContent
  • Aromatherapie
  • Etherische oliën
  • Hydrolaten
  • Plantaardige oliën
  • Fytotherapie
  • Bachbloesems
  • Gezondheidsadviezen
  • Starten als zelfstandig ondernemer
cpSkillsAndSkills
  • Aromatherapie toepassen
  • Werken met etherische en plantaardige oliën
  • Gezondheidsadviezen geven
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig natuurgeneeswijzer
  • Natuurgeneeswijzer in loondienst
  • De kennis toepassen op jezelf of omgeving
cpTeachers Natuurlijke Geneeswijzen

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 391.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Natuurlijke Geneeswijzen
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €391
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Natuurlijke Geneeswijzen. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€83.07 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Natuurlijke Geneeswijzen

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DIRKSEN, L.

Bedankt Ondernemersschool! De cursus was echt een persoonlijke verrijking voor mezelf.

HOEKSTRA, L.

Docent met oog voor bekende en minder bekende therapieën. De cursus was ruim opgezet, en geeft een duidelijk beeld over het vakgebied.

cpT3Name

cpT3Testimonial