Personal trainer, cpProfessionWithFuture

Wil je de bewegingspatronen van jouw klanten verbeteren en ervoor zorgen dat ze optimaal sporten? Tijdens deze tweedaagse cursus leren de coaches je hoe je specifieke en dynamische functionele bewegingen toepast om loop-, werp- en rotatiepatronen te verbeteren. Er wordt dieper ingegaan op oefeningen voor het boven- en het onderlichaam, draaibewegingen, bewegingen met een hoge impact en nog veel meer.

Daarnaast leer je ook de regels van de biomechanica toe te passen bij oefeningen voor klanten. Daarbij wordt er vanuit meerdere invalshoeken gewerkt en ook rotationele componenten komen aan bod. Na deze opleiding weet je perfect hoe je jouw klanten beter leert bewegen zonder blessures te veroorzaken. Dit is perfect voor iedereen die aan de slag wil als personal trainer of voor elke kinesist of personal trainer die zijn aanbod wil uitbreiden.

Het leven is als fietsen, om je balans te bewaren, moet je in beweging blijven.

Albert Einstein
cpWouldYou
  • bewegingspatronen van klanten en jezelf optimaliseren
  • functionele bewegingen leren
  • biotechnica inzetten tijdens je coaching
  • les krijgen van ervaren mastercoaches
  • starten als zelfstandig personal trainer
Functional Movements
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 2 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 8 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €679
  • payInTerms
cpProgram Functional Movements
Functional Movements avondschool
cpCourseContent
  • Houding en dynamische bewegingen
  • Core-oefeningen
  • Bewegingen bovenlichaam
  • Bewegingen onderlichaam
  • Draaipatronen
  • Bewegingen op de grond
  • Bewegingen langs de fasciale lijnen
  • Bewegingen met hoge impact
  • Coördinatiebewegingen
  • Biomechanica
Volwassenenonderwijs Functional Movements
cpSkillsAndSkills
  • Je helpt klanten hun bewegingen te verbeteren met op maat gemaakte functionele bewegingen
  • Je helpt klanten blessures te vermijden
  • Je weet hoe je jouw kennis van biomechanica inzet om klanten beter te begeleiden
  • Je hebt een brede kennis van verschillende soorten bewegingsoefeningen
Functional Movements volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig personal trainer of coach
  • Personal coach in een fitnesscentrum of sportschool
  • Sport-, bewegings-, motivatie- of lifestylecoach in een gezondheidscentrum

cpStartingDatesGroupCourse Functional Movements

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Functional Movements bestaat uit 2 lessen. Elke les duurt 8 uur, inclusief pauze. Tijdens de lessen leer je eerst alles over verschillende soorten functionele bewegingen. De mastercoaches brengen je de nodige tips & tricks bij zodat jij perfect voorbereid bent om je cliënteel professioneel te begeleiden. Aan het einde van de cursus ben jij in staat je klanten te helpen hun bewegingen te optimaliseren en blessures te voorkomen. In het overzicht met de startdata van de opleiding Functional Movements vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.
cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding Functional Movements bedraagt 679.00 euro. Dit bedrag omvat een online cursus, professionele begeleiding van de mastercoaches en het gebruik van de lokalen. Zo heb je alles bij de hand voor een vlotte en succesvolle opleiding!
Functional Movements
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 2 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 8 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €679
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Functional Movements. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€450cpOnSubscribe
€283.32 beforeFirstLesson

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Functional Movements

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpGroupUSP1