Food- en productfotograaf, cpProfessionWithFuture

Ben jij een foodie met een passie voor fotografie? Heb je een eigen blog of webshop en wil je jouw producten extra in de verf zetten? Met deze opleiding food- en productfotografie geef je jouw foto's net dat tikkeltje meer.

In deze cursus kom je te weten hoe je met de juiste camera-instellingen en belichten jouw producten een uitzonderlijk cachet geeft. Je leert hoe je contrast en diepte in je foto's brengt en hoe je zorgt voor een realistische kleurweergave. Kan je niet wachten om foto's te maken die klanten aantrekken en meteen doen watertanden? Schrijf je dan vandaag nog in!

Het beste gerecht is de emotie die je ermee oproept.

onbekend.
cpWouldYou
  • verrukkelijke gerechtjes en andere producten perfect op beeld leren vastleggen
  • jouw foodposts op Instagram of op je blog naar een hoger niveau tillen
  • weten hoe je varieert met belichting, lay-out en kadrering
  • meer verdienen door jouw aanbod als fotograaf uit te breiden
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een echte topfotograaf
Food- en Productfotografie
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €219
cpProgram Food- en Productfotografie
Kies voor een opleiding fotografie
cpCourseContent
  • Hoe een verhaal brengen met je foto's?
  • Correct gebruik van professioneel lichtmateriaal
  • De juiste camera-instellingen kiezen
  • Nabewerking en retouchering foto's
  • Contrast en diepte in je foto's brengen
  • Food- en productstyling
  • Werken met verschillende onder- en achtergronden
  • Compositie
  • Exporteren van foto's in juiste formaten
Volg deze cursus productfotografie
cpSkillsAndSkills
  • Jij weet hoe je aan de hand van compositie en lichtinval producten en gerechten tot hun recht laat komen.
  • Jij hebt alle technische skills om jouw creativiteit optimaal te vertalen in prachtige foto's.
  • Jouw foto's zijn zo klaar voor op een webwinkel of je eigen blog en trekken zonder twijfel veel nieuwe volgers.
Krijg les in de food fotografie
cpFutureOpportunities
  • Productfotograaf
  • Food fotograaf
  • Food blogger

cpPracticalInfo

Je krijgt de cursus Food- en Productfotografie binnen een week na inschrijving thuisgestuurd en kan dan meteen beginnen met studeren. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een docent via een online platform, dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Food- en Productfotografie maar 219.00 euro. Hiervoor krijg je het geïllustreerde cursusboek, de professionele begeleiding van je docent gedurende één jaar, levenslange toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Food- en Productfotografie
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €219

cpStartNewCarreer Food- en Productfotografie. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Food- en Productfotografie

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Vincent

Dankzij deze opleiding heb ik de kwaliteit van mijn foodblog eindelijk naar een hoger niveau kunnen brengen.

Liesbeth

De online begeleiding verliep zeer vlot. Dankzij de snelle feedback op mijn werk kon ik het diploma ook snel op zak steken.

Pieter

Het was een ontzettend boeiende en leerrijke cursus om te volgen. Perfect wat ik ervan verwacht had.

cpLiTestimonials

fCompareCourses